Eggs and the city

Sådär, då var jag i civilisationen igen. En fortfarande lika tom lägenhet, bara mer sol.
Jag snodde med mig en dator från det där tomma huset i Ugglarp. Det kommer bli sådär populärt när de upptäcker det, men i och med att ingen i min familj har varit i min lägenhet så vet de heller inte var de ska hämta datorn. Så den är alltså här på mina villkor. Skönt.
Jag har strandat i sängen med datorn i knät och glassen på bordet till vänster. Jag äter glass med gaffel ibland, jag tycker det blir en annan smak då. Det känns mer, jag vet inte, häftigt? Lite. Men mest för att glassen smakar bättre.

Eftersom jag tittat på alldeles för många Sex&The City avsnitt den senaste månaden kan jag inte hjälpa men att känna mig lite som Carrie. Datorn i knät och glass som min drog istället för en cigarett. Skriver massa bra och viktiga saker.?. Nej det gör jag inte, men ärligt talat gör inte hon det heller.
Skillnaden är väl typ att hon ser sliten ut för att hon varit ute och druckit massa cosmopolitan och sen gått hem och haft sex. Jag ser sliten ut utan ursäkt.

Snart ska världens bästa karlsson rädda mig från mitt slitna jag och förhoppningsvis ta mig till bra musik på källaren laxen. och inte nog med det, vi ska titta på hotell också. För vi ska på charter.
Först ska jag koka ett ägg, mest för att det är så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0