Fri som en fågel

Efter två dagar med endast en dator till sällskap i Ugglarp ska jag snart bege mig in till stan igen.
Till min lägenhet, som snart passerar halvlek. En månad kvar sen återgår livet till det normala, fast utan skola.

Ikväll blir det krubb på Harrys och skratt på Grand. Betnér och kompani gästar vår stad.
Med mig tar jag sambo Lovisa och handikappade Adam. Adam säger att han ska stå långt fram för att höra bra och få bra bilder med sin hightec kamera. Jag ska stå långt fram bara för att det är Magnus Betnér.

Innan dess ska jag förära Klitterbadet med ett besök, de kanske inte ens känner igen mig. Så ofta har jag vistats i de lokalerna det senaste!

Jag känner verkligen att jag tar tillvara på mina lediga dagar, gör inte ett smack innan kl. 18 på kvällen.. Vad är det för liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0