kräftan på kräftfestival

Eftersom matöppet väntade på mig kl.8 imorse höll jag mig nykter igår på det grandiosa 19årskalaset i Asige. Nykter var jag, men något grandiost kalas var det väl knappast. Men mycket, mycket trevligt och gemytligt hade vi där i ladan med långbord och musik.
Så efter att jag slått ihjäl några timmar i Slöinge väntar nu en ledig lördag eftermiddag och, desto bättre, en helt ledig söndag. Till kvällen blir det favorit i repris och förfest med 06spc-folk, det gick ju så bra sist. Och om regnmolnen håller sig borta blir det Glommen och lite dans till Glennartz.

Men innan allt det där ska jag ha lite kvalitetstid med världens absolut bästa Karin Berg. Vi ska göra massa roliga saker, som t.ex. tanka.

Det känns som att detta kan bli en mycket bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0