Varför jag är En Bra Kompis

Bratt levde inte upp till förväntningarna. Varken fredag eller lördag.
Tacka vet jag förfester.
Drinkkväll med en liten och feminim del av 06Spc på stans softaste balkong, min.
Eller varför inte bag in box rosé med 5 goda väninnor och en handikappad pojk på stans softaste altan, mormor Fannys.

Trots att det är söndag och jag de senaste timmarna gjort typiska bakis-söndag grejer, som chokladglass och Sex and the city, så började dagen faktiskt bra och jag borde bli Dagens Kompis. Chaufför Ida fick rycka ut och rädda en ensam pojke som satt vid badhusparken med alldeles för mycket att bära och en trasig longboard. Sen fick hon en beställning på ett par vita bomullstrosor till Stantons, någon hade en baddejt för kvällen. Kul att någon got it going för sig.
Och när man ändå var där kunde man lika gärna sponsra dem med 70 kronor och få sig ett mål mat. 
sen var det slut på dagens portion av snälla och duktiga Ida och hon landade med huvudet mjukt i sin gröna soffa, en sked i handen och Icas Trippel Chokladrippel inom räckhåll och på tv:n levde Carrie ett desto bättre liv. SOm sagt, kul att någon got it going för sig.

Men jag är inte bitter, jag är aldrig bitter. Bara söndagstrött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0