You think you are a moviestar

Det var bio i söndags, det var bio igår och det är bio ikväll.
Därimellan ett antal hyrfilmer.
Jag har den senaste tiden sett fler filmer än under hela min livstid.
Jag vet inte om det är vädret eller jag som är tråkig. Men jag gillar det iallafall, än så länge har inget gjort mig besviken.

Problemet är att man blir så in i bänken kärlekskrank av filmerna, ja jag väljer bara såna filmer, men det kan man ju råda bot på genom att hångla lite på Bratts dansgolv en dimmig onsdagkväll. En mycket dimmig onsdagkväll skall tilläggas.
Bra idé Ida, snart 19 år. När hade du tänkt växa upp?

Nog för att jag hade roligt i onsdags, fantastiskt roligt rent ut sagt. Så därför gör vi ett nytt försök imorgon med lika kul, samma fylla men utan den lilla detaljen att hångla med fel människa, fel plats, fel tid.

Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0