en sketen tisdag

Det blir ju inte så mycket blogg i sommar kan vi konstatera efter 1,5 vecka i egen lägenhet med en stationär dator med windows98.

Men lite väntan har väl ingen dött av.
Studentveckan var i vilket fall det bästa i hela mitt liv, och som allt annat när det gäller mig så får jag lite ångest för att jag aldrig kommer få uppleva det igen. Men för att bota ångesten har jag bestämt mig för att göra sommar09 till den bästa sommaren någonsin. Det blir sommardagar på matöppet och sommarkvällar och nätter i Falkenberg. Sova kan vi göra hela vintern. Jobbet börjar imorgon kl.13, på fredag ska vi fira Sannas student, på lördag wendels hemkomst och sen en veckas semester och sen är det äntligen midsommar! Midsummer madness på världens bästa plats, Ugglarps strand.

Men ikväll är det bara en vanlig junitisdag ensam i mitt lilla tillhåll då min sambo svikit mig för en lägenhet med kanal 5. Det regnar och chokladkakan på bordet blir bara mindre och mindre. Och i brist på bra tv förlitar vi oss på bra musik istället.

Och det här är vad alla har sagt om dig  
Håll dig borta från honom han kommer att såra dig
Det här är vad alla har varnat mig, hej;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
Du har så veka leder, du kommer skrapa dina knän



Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket när jag är med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0