HÄR KOMMER VI!

Det har utan tvekan varit en av de bästa veckorna i mitt liv.
Det har utan tvekan varit de tre bästa åran i mitt liv.
Jag älskar studentveckan, jag älskar Falkenberg och jag älskar 06SPC mer än någonsin.

Just därför är det känslomässigt kaos i huvudet inför morgondagen. Fri, men ensam.

Men innan vi tänker på allt som kommer efter så ska jag bara ha den bästa dagen i hela mitt liv.
Och världens bästa klass ska hjälpa mig.

Skål säger vi kl.8 på Ågatan.

Här kommer vi
Här kommer vi
Här kommer vi från SPC
Och det är vi som står för öset
Här kommer vi från SPC!

ca. 89789668768 har vi sjungt den ramsan. Konstigt att jag låter som om jag svalt sandpapper?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0