är det dig dem kallar plogen?

jag vet inte riktigt hur, eller varför. Eller jo, varför vet jag mycket väl. Men hur det ens var möjligt att jag kom hem med ett par löparskor och hightec knäskydd igår. Som jag betalat för med egna pengar, för en gångs skull.
Fick jag en blackout och tog pengar från mitt heliga sparkonto? Inte nog med att jag är skyldig min familj alldeles för mycket, det har ju spårat ut på allvar när man har en skuld till sig själv.

Annars närmar sig PA slutspurten, jag har knegat ihop till en minimal men befintlig lön för marsmånad, jag har bokat lördag för plugg och söndag för fotboll och därimellan ska vi hinna med ett par varv på grands dansgolv.
Jag har fått en nytändning kanske man kan kalla det.

och till på köpet flyttar ludenben hem imorgon. Hem till mig och vårsol i Falkenberg. Bästa receptet på lycka, om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0