dagens bästa

jag stöter på Erik Andersson och småpratar lite, bland annat kallar jag honom för nöt av okänd anledning, alias ekke,  vi diskuterar när vår engelskalektion börjar. Ingen av oss vet så vi skiljs lika ovetandes.
Några minuter senare har jag fått svar på min fråga och smsar den jag tror är Ekke(eftersom han själv knappat in numret i min mobil)
Från Ida: **13.40 vare**
Svar: **Vem är du som meddelar**
Från Ida: **Vem tror du din nöt?**
Svar: **Presentera dig**
okej, nu är det inte kul längre, nu tänker jag att den där ekke bara är sträng så jag lägger undan mobilen. 5 minuter senare ringer det:
- Hej det är Ida.
- Ja, vem är du egentligen?? (medelålders dam med stockholmsdialekt)
- eeh, Ida..(förvirrad)
- Ja, du skickar massa sms till mig som jag inte ska ha. Jag är inte intresserad av dem och tycker du ska skicka dem till den som behöver få informationen.(fruktansvärt irriterad)
- eeh, ja ojdå då har jag fått fel nummer förlåt ojdå..(helt paff)
- Ja, så kan man inte göra.Och du ska låta bli att kalla mig NÖT!(rent ut sagt förbannad)


Var det någon som sa överreagera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0