det går för fort.

Jag var riktigt taggad innan, liksom tvingade mig att vara taggad för vår näst sista studentfest. Jag tyckte jag hade riktigt bra utklädning.
Men det bara försvann, några timmar innan första klunken skulle ljuda. Så där låg jag i systers soffa och halvsov och tittade ut på snöslasket som ännu en gång täckte Falkenberg. Och vad hade hänt med mitt motto med värsta utklädningen på alla studentfesterna? More is more var ju mitt tema detta året.
Men jag gav mig själv en spark där bak och tog på mig mitt nackskydd, virade lite bandage här och var och begav mig till förfest.
och för typ 12 timmar sedan kom jag tillbaka till samma ställe, full och lycklig. Precis som man ska vara på studentfester. Och visst, vi var inte många. Men vi var roliga.

och säga vad man vill om byggare, men det där med studentfester. Det kan dem. Det kan dem verkligen.

och för en gångs skull har jag klockrena bilder från hela kvällen, men vilket får vänta eftersom batteriet på kameran är helt urladdat.
Så medans vi väntar på det ska jag ta en dusch och frigöra mina ögon från äckligt smink, så kanske världen ser mindre grådisig ut.

men ärligt talat går hela studentkarusellen på tok för fort just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0