detta är timmen vi har längtat efter

när jag vaknade i söndags undrade jag hur många timmar jag egentligen ställt om klockan, och hur mycket jag egentligen druckit kvällen innan.
Efter ungefär 10 sekunder var jag tvungen att erkänna att jag bara missat en timme, och bara druckit typ två billiga öl på the lounge (är det release så är det).
så eftersom jag inte hade någon vettig ursäkt, inte för att bakfylla hade varit det, så var jag så illa tvungen att pallra mig till slöinge för vårt lilla träningsläger.
När jag kom hem igårkväll var jag övertygad om att jag aldrig mer skulle vakna, jag tror inte jag har varit så trött sen jag kom hem från Magaluf. och DÅ VAR JAG TRÖTT!

i vilket fall avbokade jag taxi mamma som skulle ta mig till falkenbergs ip för fotboll imorse. jag kände att jag fått min dos av fotboll de tidigare 48 timmarna. Istället sov jag lite till, och lite till blev lite för många timmar så jag missade bussen. Istället fick jag köra bil,vilket var livsfarligt eftersom jag fortfarande sov nästan.

Sen flöt min dag på framför en dator med ett och samma worddokument öppet i 12 timmar. Jag tryckte nyss på spara, och mitt projektarbete är (om inte lotta är helt nitiskt) över. Den värsta biten iallafall.

Så innan datorn blir överhettad och jag avlider ska jag hoppa ner i sängen imorgon.
Ni får ursäkta, men det lär inte bli speciellt mycket skola imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0