nu är det fest.

Dagar som idag får mig att älska fotboll.
ni klarar er utan detaljerna, men jag tänkte bara dela med mig av min tanke.

Jag provade min balklänning innan, första provningen och den kan väl knappt kallas för klänning, men ärligt talat; den kommer bli sjukt snygg.
Lite slankare, lite brunare bara så ska det nog bli riktigt vackert det där ekipaget!

synd att jag är ganska lycklig nuförtiden, annars hade ikväll varit ett ypperligt tillfälle att dränka mina sorger. Jag får väl rentav ta och fira något kanske, som t.ex. att världens bästa madeleine ludenben är i stan, och snart för gott tillochmed.

så skål på er för ikväll börjar våren.

Kommentarer
Postat av: MADDE

jag gillllllar dig! /hemlig beundrare

2009-03-09 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0