sen gick det bara utför

så äntligen och finally fick jag spela igen.
och efter tre minuter stod ida johansson med i målprotokollet.
Inte för att skryta på något vis, men skönt var det.

Så efter en mysig eftermiddag i ett illaluktande morup var vi ju nästan så illa tvugna att svänga inom mcD. Eller jag, sanna och janna iallafall. Men vad mer behövde vi?

och eftersom det råkade bli rätt så väldigt otippat sent igår så var en powernap på sin plats.
och nu sitter jag och lägger band på mig själv för att inte skrika rakt ut, för jag är så inihelvetes jävla trött på folks jävla attityder.

jag har fan inte tänkt vara tacksam för någonting jag inte har bett om.

ge mig lite solsken imorgon och bättre människor så kan det nog tänkas bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0