visst gör det ont när knoppar brister

jag skämtar inte om jag säger att jag tillbringat mer tid i bilen än i mitt eget hus denna veckan.
Man skulle kunna tro, och det gör jag nog själv, att om man har en sån familj som jag har och sällan varit ensam under mina 18 år så hade man tagit vara en så här sällsynt vecka som att vara alldeles ensam hemma.
Men istället har jag kört bil, jag har varit i halmstad alldeles för många gånger om man tittar på bensinmätaren..jag har gjort massa andra grejer istället för att vara hemma ensam..
Jag har gjort sånt man kanske borde göra för att slippa familjen ett tag, typ gå på bio eller vad som helst.
Men jag har gjort det för att  "jag har ändå ingen att vara hemma med" så kanske, kanske möjligtvis att jag gillar hela big-family grejen ändå.

och förutom att detta också varit en alldeles utmärkt dag så fick jag precis livstecken från åre, ett milslångt mejl från kusinvitamin och jag ska njuta av vartenda ord.

så om man tänker efter så saknar jag väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0