vi som hoppades att denna dagen inte skulle komma

mitt hus är städat från topp till tå och deras lya är så fräsch att jag nästan är lite avundsjuk.
ja, ni fattar. Italienarna är på väg.

Jag var väl knappast positiv till deras ankomst förra året och ännu mindre nu.
men jag försöker ändå see the bright side. Eller försökte, tills jag kollade väderprognosen för de närmaste tio dagarna.
Regn och moln. Grattis.

Men jag har i och för sig två stycken brudar, som kan roa sig på egen hand. Vilket är grejt, för jag har inte tänkt att banga studdefest på grund av dem. Jag slänger väl till dem lite mat, en dator och en film så klarar väl de sig medans jag dansar loss på bratt.

8 timmar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0